Pages

Feb 16, 2015

Mult zgomot pentru nimic de William Shakespeare (1962)

"- Pentru că o femeie m-a zămislit, îi mulţumesc; pentru că m-a crescut, îi aduc iarăşi mulţumirile mele cele mai umile; dar să mi se atârne cornuri de vînătoare în frunte sau să mi se lege goarna cu panglicuţe nevăzute, să mă ierte femeile! Şi pentru că nu vreau să le jignesc neavînd încredere în nici una, o să-mi fac singur dreptate, îndoindu-mă de toate; iar ca încheiere (aşa înţeleg eu să-mi închei socotelile), n-am să mă însor!
 - O să mai trăiesc ca să te văd la faţă galben de dragoste. 
- De furie, de boală sau de foame, poate; dar nu de dragoste." Adaptare de Isaia Răcăciuni. Traducerea : Leon Levitchi. Regia artistică : Mihai Zirra. În distribuţie: George Mărutză, Ionescu Gion, Fory Etterle, Ştefan Bănică. Regia muzicală : Romeo Chelaru. Înregistrare din anul 1962

No comments:

Post a Comment